English

واژگونی اتوبوس‌ بین‌شهری در بزرگراه خرازی اصفهان/دو پای راننده کمکی قطع شد + تصاویر

یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری به علت لغزندگی جاده و عدم کنترل راننده اتوبوس در بزرگراه شهید خرازی اصفهان واژگون شد.

واژگونی اتوبوس‌ بین‌شهری در بزرگراه خرازی اصفهان/دو پای راننده کمکی قطع شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ، ساعت 7:30 صبح امروز حادثه واژگونی اتوبوس بین‌شهری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی حد فاصل خیابان امام خمینی و پل رباط به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم از جمله خودروی تخصصی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری که از مبدا اهواز به اصفهان رسیده بود بعد از تخلیه تعدادی از مسافران در ترمینال صفه با 12 سرنشین عازم ترمینال کاوه بوده که در مسیر یاد شده واژگون شد.

در لحظات اولیه تعدادی از سرنشینان از اتوبوس خارج شده بودند اما تعدادی از مسافران داخل اتوبوس محبوس بودند که آتش‌نشانان و اکیپ امداد و نجات به سرعت عملیات خارج کردن مصدومان را آغاز کردند.

در این حادثه 4 نفر دچار مصدومیت شدند که با خارج شدن از اتوبوس واژگون شده تحویل عوامل اورژانس و به مراکز درمانی منتقل شدند.

راننده دوم که در حال استراحت در داخل کابین خواب اتوبوس بود کاملا بین اتوبوس واژگون شده و گارد ریل گیر کرده بود که آتش‌نشانان توانستند با عملیاتی سریع و دقیق و برش قسمت‌هایی از اتوبوس و گارد ریل به‌وسیله ست‌های هیدرولیک از بین آهن پاره‌ها زنده خارج کنند ولی متأسفانه به علت شدت برخورد از ناحیه هر دو پا (مچ و ران) دچار قطع عضو شده بود که تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

در ادامه با توجه به لغزندگی جاده و احتمال حوادث ثانویه سریعاً اتوبوس توسط عوامل حاضر در محل و جرثقال‌ها به حالت اولیه بازگردانده شد و در ساعت 9:37 عملیات به پایان رسید و محل حادثه برای بررسی بیشتر به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به رانندگان توصیه کرد باتوجه به بارندگی و لغزندگی معابر نکات ایمنی از جمله سرعت مطمئنه را در هنگام رانندگی رعایت کنند.

واژگونی اتوبوس‌ بین‌شهری در بزرگراه خرازی اصفهان/دو پای راننده کمکی قطع شد + تصاویر واژگونی اتوبوس‌ بین‌شهری در بزرگراه خرازی اصفهان/دو پای راننده کمکی قطع شد + تصاویر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه