English

استاندار اصفهان:

۱۲ فروردین، یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است

استاندار اصفهان در پیامی گفت: یوم‌الله 12 فروردین، یادآور خلق حماسه سیاسی بزرگ بدست ملت قهرمان ایران است.

12 فروردین، یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، زرگرپور در پیام خود افزود:12 فروردین، یادآور خلق حماسه سیاسی بزرگی بدست ملت قهرمان، متدین و ولایتمدار ایران برای استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و به یُمن پیروزی انقلاب اسلامی، کم نظیر ترین همه پرسی تاریخ کشور برگزار و در سایه رای 2 / 98درصدی ملت، خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری شد.

وی در پیام خود اضافه کرد: در 12 فروردین، مردم همیشه در صحنه، آگاه، هوشیار و انقلابی ایران اسلامی با انسجام و توکل بخدا و بهره مندی از دستورات الهی با شرکت در همه پرسی و مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب، قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند.

زرگرپور در قسمت دیگر پیام خود اظهار کرد: امروز خرسندیم که برغم همه دشمنی ها و توطئه های دشمنان، در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، سیاست های دولت تدبیر و امید و امنیت بی نظیر حاکم بر کشور، ملت ما هر روز شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای جدید و افتخار آمیز در سطح ملی و بین المللی است.

در 12فروردین 1358 با رای اکثریت قاطع مردم ایران، نظام سیاسی کشور از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.

در این روز، ملت ایران با رای 98,2 درصدی خود به جمهوری اسلامی در همه پرسی رای دادند و به همین سبب این روز به نام «روز جمهوری اسلامی» نام گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه