English

مدیر راهداری استان مرکزی در گفت‌و‌گو با موج:

بیش از ۶۳۵ هزار تردد وسیله نقلیه در استان مرکزی به ثبت رسید

مدیر راهداری استان مرکزی گفت: تردد 635 هزار و 627 وسیله نقلیه در استان مرکزی به ثبت رسید.

بیش از 635 هزار تردد وسیله نقلیه در استان مرکزی به ثبت رسید

محسن عادلی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری موج، با اشاره به تحلیل در 62 محور شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین در روز هشتم فرودین ماه اظهار داشت: براساس آمار موجود مجموع کل ترددها در استان مرکزی 635 هزار و 627 وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد داشته است.

وی افزود: میانگین سرعت در محورهای مواصلاتی استان 89 کیلومتر بر ساعت گزارش شده که درصد تخلفات سرعت غیرمجاز با 2 درصد بیشتر بودن نسبت به نرم کشوری 11 درصد در استان بوده در حالی که میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور معادل 9 درصد است.

عادلی تصریح کرد: درحالی که میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور معادل 9 درصد بود، درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در استان نیز 9 درصد بوده است.

مدیر راهداری استان مرکزی با اشاره به شلوغ‌ترین ساعت تردد در محورهای استان مرکزی گفت: شازند-اراک با تردد 2804 وسیله نقلیه بین ساعت 17 تا 18، اراک-شازند با تردد 2394 وسیله نقلیه بین ساعت 18 تا 19و بروجرد-اراک با تردد 2178 وسیله نقلیه بین ساعت 16 تا 17 شلوغ‌ترین ساعت تردد در محورهای استان مرکزی بوده‌اند.

وی افزود: پرترددترین محورهای استان براساس متوسط نرخ ساعتی تردد شازند اراک با هزار و 414 تردد در ساعت، اراک- شازند با هزار و 307 تردد در ساعت و آزادراه تهران ساوه با 959 تردد در ساعت بوده‌اند.

عادلی بیان کرد: بیشترین سرعت متوسط مربوط به آزادراه همدان-ساوه با 106 و آزادراه ساوه- همدان با 106 و سلفچگان- اراک با 105 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

مدیر راهداری استان مرکزی با اشاره به بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نسبت به کل تردد انجام شده در آن محور بیان کرد: کنارگذر شمالی اراک با 23 درصد، دلیجان- اصفهان با 20 درصد و سلفچگان-ساوه جاده قدیم با 20 درصد بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نسبت به کل تردد انجام شده در محور را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه