English

انهدام باند قاچاق هروئین در همدان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی استان همدان از انهدام باند قاچاق هروئین و کشف 2 کیلو و 825 گرم هروئین در یک عملیات از قاچاقچیان موادمخدر و دستگیری 5 قاچاقچی خبر داد.

انهدام باند قاچاق هروئین در همدان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی قزوینه در تشریح این کشف گفت: در پی انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان بر روی یک باند قاچاق هروئین، مشخص شد قاچاقچیان در پوشش خانواده در 2 آپارتمان اقدام به تهیه و توزیع میزان قابل توجهی هروئین می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با موادمخدر استان به منظور انهدام این باند در یک عملیات غافلگیرانه، موفق به کشف و ضبط میزان 2 کیلو و 825 گرم هروئین شده و در این رابطه چهار نفر قاچاقچی مرد و یک نفر زن دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان در پایان بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر با تمام قدرت سراسر استان را برای قاچاقچیان موادمخدر نامن کرده و از مردم درخواست کرده هر گونه اخبار و گزارشات در زمینه موادمخدر را به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی