English

انتقاد نماینده مردم پلدختر از استاندار لرستان؛

مدیران ادارات استقلال رأی ندارند/به رئیس‌جمهور نامه می‌نویسم

نماینده مردم پلدختر در مجلس با اشاره به اینکه مدیران ادارات استان تحت تأثیر سیاسی‌کاری استاندار لرستان استقلال رأی ندارند، گفت: در صورت عدم‌تغییر رویه به رئیس‌جمهور نامه می‌نویسم.

مدیران ادارات استقلال رأی ندارند/به رئیس‌جمهور نامه می‌نویسم

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحمیدرضا کاظمی روز جمعه در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: استاندار لرستان با گذشت بیش از 3 سال هنوز نتوانسته اقدام موثری در راستای حل مشکلات اقتصادی، معیشت، بیکاری و محرومیت استان و شهرستان پلدختر انجام دهد که در این خصوص ورود رئیس جمهور به مسائل استان نیاز است.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال های اخیر با محوریت معیشت و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، نشان دهنده اهمیت موضوع رفع معضلات مردم در این زمینه ها است، تصریح کرد: ولی متاسفانه استاندار لرستان به جای اقدام و عمل در مورد معیشت و اشتغال، لرستان را به محل سیاسی کاری و شانتاژ تبلیغاتی تبدیل کرده است.

جابجایی های بی حاصل در سطوح مختلف مدیریتی

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول 10 ماه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی به خاطر مردم و توسعه استان، سعی کردم در تعامل با استاندار لرستان از این ظرفیت به نفع مردم بهره ببریم ولی متاسفانه اراده قوی مبنی بر رفع مسائل و مشکلات استان در سایه این تعامل مشاهده نشده است.

کاظمی گفت: نماینده عالی دولت در استان لرستان به جای این که در راستای رفع مشکلات معیشتی و حل اشتغال مردم مظلوم لرستان به صورت عملی حرکت کند بیشتر به دنبال بزرگ نمایی و سیاسی کاری و عزل و نصب مدیران است.

وی ادامه داد: برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی در استان تحت تاثیر سیاسی کاری استاندار لرستان استقلال رای و استقلال کاری ندارند و متاسفانه بیشتر وقت و توان استاندار لرستان صرف فشار به مدیران کل استان می شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاصل این نوع رفتار و عملکرد تنها جابجایی های بی حاصل در سطوح مختلف مدیریتی است و به هیچ عنوان تاثیر مثبتی بر توسعه و اشتغال و بهبود معیشت مردم ندارد.

کاظمی با اشاره به اینکه این موضوع باعث نارضایتی و ناامیدی توده مردم نسبت به دولت خواهد شد، خطاب به استاندار لرستان اظهار داشت: آقای بازوند در خصوص نتایج مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای برنامه ریزی و سرمایه گذاری، اشتغال و حوادث غیر مترقبه که مرتبط با شهرستان پلدختر است به مردم گزارش دهید تا همه از چگونگی و کیفیت اجرایی این برنامه ها مطلع شوند.

به رئیس جمهور نامه خواهم نوشت

وی گفت: آیا آقای استاندار از وضعیت خانواده هایی که نان مورد نیاز خود را از طریق کارت یارانه تهیه می کنند خبر دارد؟ یا از وضعیت خانواده هایی که هر کدام یک یا دونفر جوان بیکار با مدارک تحصیلی دانشگاهی دارند اطلاع دارد؟ یا شرمندگی نمایندگان مردم در مقابل خیل عظیم بیکاران را می بیند؟

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، تصریح کرد: در روز دهم فروردین ماه، طبق اطلاع قبلی و بنا به دعوتی که از بنده برای شرکت در برنامه بازدید از پروژه آبرسانی به عمل آمد، استاندار لرستان در اقدامی قابل تامل برنامه را لغو کرد.

کاظمی ادامه داد: بنده نیز به احترام مردم و در پاسخ به این بی برنامگی که آن را توهینی به مردم منطقه می دانم، در جلسه ای که ثمری برای مردم ندارد شرکت نکرده ام.

وی گفت: از سر دلسوزی و علاقه ای که به ریاست محترم جمهور و دولت تدبیر و امید دارم، در صورت عدم تغییر رویه استاندار لرستان، نامه ای سرگشاده در خصوص مسائل و مشکلات استان لرستان و حوزه انتخابیه ام به دکتر روحانی ریاست محترم جمهور خواهم نوشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه