English

نقیبی در گفت و گو با موج مطرح کرد:

رونق تولید داخلی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

رئیس اسبق شورای عالی استان مازندران گفت: رونق تولید داخلی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رونق تولید داخلی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج، فرامرز نقیبی  در گفت و گویی اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری فرموده‌اند حاکی از اهمیت این موضوع است.

وی با بیان این که اهتمام به تولید و اشتغال زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت موضوع سال گذشته را به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری فرمودند و امسال دو محور اساسی را به این موضوع اضافه فرمودند.

عضو سابق شورای شهر ساری  اضافه کرد: فلسفه نام‌گذاری امسال ناشی از اهمیت اقتصاد مقاومتی است که در توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی نقش مهمی دارد و همواره مسئولان باید آن را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

نقیبی  ادامه داد: تولید و اشتغال دو محور اساسی نام‌گذاری شعار امسال هستند که تحقق این دو محور باعث مرتفع شدن گرفتاری‌ها و مشکلات جامعه می‌شود.

وی  در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اگر به صورت جدی به بحث تولید پرداخته شود باعث اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود و بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها را از بین می‌برد.

وی با بیان این که رمز موفقیت انقلاب اسلامی تاکید بر باورهای دینی و توان داخلی است، تاکید کرد: مسئولان باید همواره توصیه های مقام معظم رهبری به تولید داخل بپردازند و از نگاه به خارج و هرگونه وابستگی به بیگانگان پرهیز داشته باشند.

نقیبی بیان داشت: راز نجات میهن اسلامی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدام در راستای تحقق منویات معظم له خواهد بود و در همین راستا تولید و اشتغال دو بالی هستند که مشکلات جامعه را حل می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه