English

از سوی فدراسیون جهانی؛

جمیل لطف الله نسبی دوره آموزشی را در کشور افغانستان برگزار کرد

جمیل لطف اله نسبی مدرس بین المللی تنیس روی میز کردستانی با دعوت فدراسیون جهانی 2 کلاس آموزش مربیگری و تدریس ملی پوشان کشور افغانستان را برگزار کرد.

جمیل لطف الله نسبی دوره آموزشی را در کشور افغانستان برگزار کرد

به گزارش خبرگزاری موج، جمیل لطف اله نسبی مدرس بین المللی تنیس روی میز کردستانی با دعوت کنفدراسیون جهانی اوایل سال جاری به منظور آموزش مربیگری و تدریس ملی پوشان به کشور افغانستان رفت.

جمیل لطف اله نسبی سرمربی تیم ملی کشورمان به مدت 8 روز به افغانستان اعزام شد و آموزش کلاس مربیگری سطح بین المللی و ملی پوشان بخش مردان و زنان را بر عهده گرفت.

لطف اله نسبی در این مدت کلاس ITTF_PTT L۱ را با حضور 17 نفر از مربیان افغانستانی برگزار کرد و در ادامه روش های نوین تنیس روی میز را به 12 ورزشکار ملی پوش این کشور آموزش داد.

لطف اله نسبی ملی پوش سابق تنیس روی میز کشورمان در مرداد ماه سال 94 به عنوان مدرس بین المللی از سوی فدراسیون جهانی(ITTF) انتخاب شد.

این مربی کردستانی نیز از سال 94 سرمربیگری تیم ملی ایران را عهدار است و در المپیک 2016 ریو تیم کشورمان را هدایت و همراهی کرد.

گفتنی است، جمیل لطف اله نسبی مسلط بر زبان انگلیسی است و به عنوان تنها مدرس بین المللی فدراسیون تنیس روی میز به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه