English

امام جمعه موقت بجنورد:

مسئولان در کاهش بیکاری و رکود تلاش کنند

امام جمعه موقت بجنورد گفت: مسئولان، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه در کاهش بیکاری و رکود تلاش کنند.

مسئولان در کاهش بیکاری و رکود تلاش کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمد رضا ابوالفضلی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی افزود: معظم له در این سخنرانی از بیکاری و رکود موجود در جامعه اظهار شرمساری کردند که دل هر انسانی را به درد می آورد.

وی ادامه داد: این بیانات در مرحله اول متوجه دولت مردان و سپس قوه قضایه و مجریه و مسئولان امر است که باید در رفع بیکاری و رکود بیش از پیش تلاش کنند.

ابوالفضلی با بیان اینکه این ملت صبور و متدین همواره از این انقلاب و نظام حمایت کرده اند، افزود: نباید مسئولان با عمل و رفتار خود دل مردم را سرد کنند که این کار خود یک خیانت است.

وی با بیان اینکه 12 فروردین از اعیاد بزرگ ملت ایران است، ادامه داد: مردم در این روز با تبعیت از امام راحل برای نخستین بار پس از دو هزار و 500 سال حکومت شاهنشاهی به جمهوری اسلامی رای دادند.

ابوالفضلی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان محسوب می شود، گفت: همه موفقیت های موجود از برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای ترورهای مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مدافعان حرم است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان در هرکرسی مدیون شهدا هستند، خاطرنشان کرد: باید در روز قیامت نسبت به اعمال و رفتار خود در برابر حق الناس و بیت المال پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به روز طبیعت و پیش بینی های هواشناسی در خصوص بارش باران در این روز، خاطرنشان کرد: اینکه گفته می شود باید در این روز به دامن طبیعت برویم و اگر بیرون نرویم سیزده بدر نشده و نحس است، همه خرافات بوده زیرا در اسلام و تاریخ کهن چیزی در این خصوص وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: باید در روز طبیعت با محیط پیرامون خود کمی مهربان تر بوده و مراقب آن باشیم.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: در این ایام در بین برخی از کاندیداها رقابت های انتخاباتی در توزیع غذا است حال اینکه برخی از افراد غذا را می گیرند و در نهایت رای هم نمی دهند.

ابوالفضلی عنوان کرد: اگر نامزد انتخاباتی از روی اخلاص بخواهد کاری را انجام دهد مردم آگاهانه خودشان به او رای خواهند داد و نیازی به سفره پهن کردن نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه