English

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

دولتمردان در زمینه اقتصاد به خوبی عمل نکرده‌اند/اشتغال در کشور حرکت رو به جلویی نداشته‌ است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب برای 2 سال متوالی شعاری مشابه انتخاب کرده‌اند، نشان می‌دهد که دولتمردان در زمینه اقتصاد به خوبی عمل نکرده و در زمینه اشتغال حرکت رو به جلویی نداشته‌ایم.

دولتمردان در زمینه اقتصاد به خوبی عمل نکرده‌اند/اشتغال در کشور حرکت رو به جلویی نداشته‌ است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال" اظهار داشت: این نکته که رهبر معظم انقلاب برای 2 سال متوالی شعاری مشابه انتخاب کرده‌اند، نشان می‌دهد که دولتمردان در زمینه اقتصاد به خوبی عمل نکرده و در زمینه اشتغال حرکت رو به جلویی نداشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دولتمردان باید توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز اول فروردین‌ماه را در اولویت عملکرد خود قرار دهند و از توان و ظرفیت داخلی جهت پیشرفت کشور استفاده کنند، چرا که کشور ما کشور ضعیف و فقیری نیست و استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با اقدام و عمل مسئولان منجر به تولید و اشتغال شود.

وی با اشاره به اینکه کشور اخیراً در زمینه بروز استعدادها حرکت رو به جلوی مناسبی نداشته است، گفت: دولتمردان باید راه را برای بروز استعداد جوانان باز کنند تا جوان‌های انقلابی و با استعداد ما بتوانند به بیانات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند.

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز حمله سعودی‌ها به یمن هستیم، تصریح کرد: سعودی‌ها به پشتوانه متجاوزان غربی قصد داشتند یمن را در 40 روز تسلیم کنند اما امروز شاهدیم که مردم یمن و انصارالله 2 سال تمام با دست خالی مقابل این جنایتکاران ایستاده‌اند و به لطف خدا در این نبرد نابرابر پیروز می‌شوند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: سعودی‌ها در یمن جنایات بزرگی را مرتکب شده‌اند که به شهادت رساندن بیش از 2 هزار و 400 کودک، تخریب 712 مسجد و 270 بیمارستان و سایر زیرساخت‌های این کشور تنها گوشه‌ای از این جنایات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه