English

مدیرکل هواشناسی گلستان:

روز طبیعت آسمان گلستان بارانی است/کاهش ۱۲ درجه‌ای دما

گرگان- مدیرکل هواشناسی گلستان بابیان اینکه روز طبیعت آسمان گلستان بارانی است، گفت: دمای هوا بین 10 تا 12 درجه کاهش می‌یابد.

روز طبیعت آسمان گلستان بارانی است/کاهش 12 درجه‌ای دما

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار کرد: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از نفوذ جریانات سرد و مرطوب شمالی از اواسط روز جمعه به گلستان بوده که پیامد آن وزش نسبتاً شدید باد، افزایش ابر و تا بعدازظهر شنبه رگبارهای پراکنده در استان خواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر شنبه به‌تدریج با تشدید جریانات سرد و مرطوب شمالی، بارش متناوب باران در مناطق مختلف استان، در ارتفاعات بارش پراکنده برف، احتمال رعدوبرق، کاهش دمای هوا بین 10 تا 12 درجه و در بعضی از مناطق تشکیل مه پیش‌بینی می‌شود.

داداشی تصریح کرد: به سبب شدت بارش باران در روز یکشنبه آب‌گرفتگی برخی از معابر عمومی و در ارتفاعات به دلیل بارش برف و پدیده مه، اختلال در تردد جاده‌ای مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: به دلیل لغزندگی جاده‌ها و وقوع پدیده مه، رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه توصیه می‌شود و حتماً مسافران نسبت به بررسی سالم بودن خودرو ازنظر فنی و سیستم گرمایشی، تنظیم بودن باد خودرو، پر بودن باک و همچنین نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ اقدام کنند و البسه گرم به همراه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه