English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم:

برگزاری مسابقه دلنوشته «کوثر نبوی؛ نور علوی ۲» در قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت:جمعیت هلال احمر استان یک مسابقه دلنوشته را با نام «کوثر نبوی؛ نور علوی 2» برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه دلنوشته «کوثر نبوی؛ نور علوی 2» در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به ضرورت توجه به اهل‌بیت(ع) اظهار کرد: یاد این بزرگان را می‌توانیم با عمل به وصایای آن‌ها گرامی بداریم، کتاب نهج البلاغه یک کتاب ارزشمند است که شامل خطبه‌ها، نامه‌ها و حکمت‌های امام علی (ع) می‌شود.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان قم یک مسابقه دلنوشته را با نام «کوثر نبوی؛ نور علوی 2» و با موضوع برداشت آزاد از نامه 47 کتاب نهج البلاغه برگزار می‌کند، زمان برگزاری این مسابقه از میلاد حضرت زهرا(س) تا میلاد امام علی(ع) است و فرماندهی انتظامی قم در برگزاری آن با جمعیت هلال احمر استان همکاری می‌کند.

محمد گلفشان افزود: نامه 47 کتاب نهج البلاغه شامل وصایای امام علی(ع) به امام حسن(ع) و امام حسین(ع) می‌شود و این نامه به عنوان محتوای مسابقه «کوثر نبوی؛ نور علوی 2» انتخاب شده است و این مسابقه به صورت کشوری برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه «کوثر نبوی؛ نور علوی 2»می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار به سایت qom.rcs.ir که پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان قم است، مراجعه کنند، زمان ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه تا 20 فروردین است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی