English

استاندار مازندران:

اقامت مسافران نوروزی در مازندران ۷ درصد بیشتر شد

استاندار مازندران گفت: میزان تردد نوروزی در جاده های استان 11 درصد و میزان اقامت مسافران هفت درصد رشد یافته است.

اقامت مسافران نوروزی در مازندران 7 درصد بیشتر شد

ربیع فلاح جلودار در گفتگو با خبرگزاری موج با بیان اینکه سال 95 در مجموع 45 میلیون نفر شب در مازندران اقامت کردند اظهار داشت: در نوروز سال جاری نیز شمار مسافران مقیم نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد و میزان تردد 11 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعال شدن بومگردی روستایی در استان افزود: بیش از دو میلیون و 390 هزار نفر شب از مجموع 9 میلیون نفر شب مسافر نوروزی استان در ییلاق و روستاها اقامت کرده اند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه بحث ستاد تسهیلات سفر مربوط به همه زمان ها است افزود: همه فرمانداران، شهرداران و 12 کمیته برای خدمات دهی به مسافران آمادگی دارد.

فلاح جلودار با اشاره به انتخابات فراروی ادامه داد: مازندران در انتخابات گذشته در بین استان های دارای دو میلیون واجد شرایط رای دادن، بالاترین رتبه را کسب کرده و 73 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

وی شمار داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی را 18 هزار و 265 نفر اعلام کرد و گفت: تمام روستاهای مازندران قابلیت برگزاری انتخابات را دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرداری های استان هزار و 500 میلیارد تومان سالانه درآمد دارند در حالی که بودجه استانی ما 500 میلیارد تومان است گفت: دولت در سه سال 450 میلیارد تومان به دهیاری ها کمک کردند و باید افراد متعد و کاردان انتخاب شوند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه