English

هاشمی در آستارا خبر داد

دسترسی مردم گیلان به ۱۰۰۰ پزشک و متخصص

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت بالغ‌بر 110 میلیارد تومان به‌منظور کاهش هزینه‌های درمانی مردم گیلان هزینه شده و مردم این استان به یک‌هزار پزشک و متخصص دسترسی دارند.

دسترسی مردم گیلان به 1000 پزشک و متخصص

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت، اظهار کرد: دولت در این حوزه با تکیه‌ بر طرح تحول نظام سلامت در طول 3.5 سال اخیر برنامه‌های خوبی را اجرا کرده است.

وی توسعه زیرساخت‌های درمانی، کاهش هزینه‌ها و دسترسی مردم به پزشکان و متخصصان را از جمله اهداف طرح تحول نظام سلامت دانست و تصریح کرد: از زمان اجرای طرح مذکور بالغ‌بر 110 میلیارد تومان به‌منظور کاهش هزینه‌های درمانی مردم استان گیلان هزینه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در قالب طرح تحول نظام سلامت بالغ‌بر یک هزار متخصص و پزشک در دسترس مردم استان گیلان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: نگرانی‌های موجود مردم در حوزه سلامت با همت تمام مسؤولان به‌ویژه قوه قضائیه برطرف می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه آستارا از جمله شهرهایی است که به دلیل گردشگر پذیر و مرزی بودن آن به توریسم سلامت از سوی فرماندار و شورای اسلامی این شهر باید توجه ویژه‌ای شود، گفت: نبود تجهیزات مربوط به سی‌.تی‌.اسکن و کمبود نیروی انسانی از جمله مشکلات بیمارستان جدید آستارا است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بیماران موجود در بیمارستان سابق آستارا باید توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشخص شود، بیان کرد: بنا بر تشخیص دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیماران دیالیزی، کلیوی، مغز و اعصاب که در بیمارستان سابق آستارا بستری هستند در این بیمارستان می‌مانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه