English

شهرداری قم در اسکان زائران موفق بوده است

فرماندار قم با تاکید بر اینکه شهرداری برای اسکان مسافران برنامه‌ریزی مطلوبی را دنبال کرده است، گفت: این مجموعه توانسته تعامل مطلوبی با دستگاه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش داشته باشد به همین علت در حوزه اسکان مسافران موفق بوده است.

شهرداری قم در اسکان زائران موفق بوده است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، فرماندار قم با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در روند خدمات‌رسانی به زائرین و مسافران نوروزی نقش خود را به شیوه مطلوبی انجام می‌دهند،‌ اظهار کرد: همانطور که انتظار داشتیم امسال نیز شهرداری قم در میان دستگاه‌های اجرایی نقش برجسته‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه شهرداری نسبت به دیگر مجموعه‌های خدمات‌رسان نقش‌های متفاوتی را بر عهده دارد، اضافه کرد: این مجموعه با استفاده از ستادها و پایگاه‌های هشت‌گانه در مناطق مختلف شهری کمیته‌های درون‌سازمانی خود را فعال کرده و برنامه‌های مطلوبی را برای خدمات‌رسانی به مسافران و زائران دنبال می‌کند.

سیار از آماده‌سازی کمپینگ‌های زائر به منظور خدمات‌رسانی منسجم به مسافران نوروزی یاد کرد و گفت: کارکرد مجموعه‌های مختلف شهرداری قم در سطح شهر از نظر تنظیف محیط، حمل و نقل و اسکان به خوبی قابل مشاهده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای اسکان مسافران برنامه‌ریزی مطلوبی را دنبال کرده است، تصریح کرد: این مجموعه توانسته تعامل مطلوبی با دستگاه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش داشته باشد به همین علت در حوزه اسکان مسافران موفق بوده است.

فرماندار قم به فعالیت مستمر نیروهای شهرداری قم در بخش‌های مختلف شهر طی ایام تعطیلات اشاره کرد و ادامه داد: این مجموعه با مشارکت بخش‌های مختلف فرهنگی استان توانسته خدمات فرهنگی مطلوبی را به مسافران نوروزی ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه