English

شهردار قم:

برنامه ریزی برای تبدیل شهرداری به مجموعه‌ای مردم‌مدار

شهردار قم بر برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرداری به مجموعه‌ای مردم‌مدار تاکید کرد.

برنامه ریزی برای تبدیل شهرداری به مجموعه‌ای مردم‌مدار

به گزارش خبرگزاری موج از قم، شهردار قم در دیدار نوروزی مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه شهرداری بخش عمده سختی‌ها و مشکلات را پشت سر گذاشته است، به تصویب بدهی‌های شهرداری از دولت اشاره و اظهار کرد: تخصیص این بدهی از سوی دولت اتفاقی ویژه بود که بسیاری این مساله را باور نمی‌کردند که محقق شود.

وی با بیان اینکه دولت هرساله سهمی را برای بدهی‌ شهرداری‌ها پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: هیچ سالی این پیش‌بینی تحقق پیدا نکرده و امروز شاهدیم که شهرداری به صورت یک‌جا بخش عمده‌ای از طلب خود را وصول کرده است.

سقائیان‌نژاد رفع بخش عمده بدهی شهرداری از دولت را فرصتی دانست که باید از آن برای رشد و توسعه قم استفاده کرد و افزود: بهار فعالیت‌های عمرانی برای ما نیمه نخست سال است و تاکید داریم که اقدامات گسترده‌ای را در این مدت کلید زده و پیش‌ ببریم.

وی با تاکید بر وحدت و حرکت منسجم در سیستم مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: ما به دنبال شهرداری مقتدر، مردم مدار و مورد اعتماد مردم هستیم و همه وظیفه داریم در این راستا حرکت جدی داشته باشیم.

شهردار قم با اشاره به رضایت‌مندی علما و مراجع تقلید از روند پیشرفت فعالیت‌های مدیریت شهری، گفت: باید این حرکتی که در شهرداری شروع شده با توان بیشتری ادامه پیدا کند و عزم ما تنها خدمت به مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی