English

۲ پست اسکله از مجتمع بندری کاسپین با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

دو پست اسکله از مجتمع بندری کاسپین (اسکله نفتی و چند منظوره) با حضور ریاست جمهوری در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.

۲ پست اسکله از مجتمع بندری کاسپین با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام حسن روحانی با حضور در منطقه آزاد انزلی، دو پست اسکله نفتی و چند منظوره بندر کاسپین افتتاح شد.

اسکله ها با وسعت 353 هکتار که شامل اجرای دو پست از 22 پست اسکله، دو موج شکن که در مجموع به طول پنج هزار و 100 متر با ظرفیت اولیه دو میلیون تن و ظرفیت نهایی 15 میلیون با قابلیت پهلوگیری کشتی های بزرگ با آب خور 9 متر و ظرفیت 12 هزار تن کالای تجاری و 20 هزار تن کالای نفتی مورد بازدید و افتتاح رئیس جمهور قرار گرفت.

با افتتاح این دو پست برای یک هزار و 500 نفر اشتغال زایی شده است.

لازم به ذکر است که برای احداث و بهره برداری از این دو پست هفت هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی و سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده شده است.

همچنین امروز آغاز عملیات اجرایی طرح احداث آکواریوم و باغ خزندگان و مجموعه مارینای بندر کاسپین (موج شکن و اسکله تفریحی) با اشتغال زایی برای 200 نیز انجام می شود.

برای عملیات اجرایی آکواریوم و باغ خزندگان بخش خصوصی 20 میلیون یورو سرمایه گذاری می کند همچنین 300 میلیارد ریال اعتبار از بخش دولتی برای عملیات اجرایی مجموعه مارینای بندر کاسپین هزینه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه