English

بارش برف و باران در مازندران طی روزهای پایانی تعطیلات

رئیس پلیس راه مازندران گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی روزهای پایانی تعطیلات نوروز 96 بسیاری از محورهای مواصلاتی بارش برف و باران دارند به همین دلیل زمان مناسب برای بازگشت مسافران روز پنجشنبه و جمعه 10 و 11 فروردین است.

بارش برف و باران در مازندران طی روزهای پایانی تعطیلات

«علیرضا قدمی» در گفت‌وگو با خبرگزاری موج اظهار کرد: به دلیل بازگشت مسافران از روز آینده اکنون ترافیک در محور کندوان نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی افزود: براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در حال حاضر عبور و مرور از باند جنوب به شمال محور کرج به چالوس نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: عبور و مرور در هر دو باند این محور از محدوده سد کرج تا کندوان - هزارچم و مکارود نیمه سنگین بوده و در باند جنوب به شمال مکارود تا مرزن‌آباد روان و بالعکس سنگین است.

قدمی گفت: با توجه به این‌که مازندران دارای 6 محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، رامسر، گلوگاه و کیاسر است، محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی روزهای پایانی تعطیلات نوروز 96 بسیاری از محورهای مواصلاتی بارش برف و باران دارند، زمان مناسب برای بازگشت مسافران را روز پنج‌شنبه و جمعه یعنی 10 و 11 فروردین اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه