English

توقیف ۱۲۵۲ خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به برخورد قاطع پلیس راه این فرماندهی با تخلفات حادثه ساز گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروی تا کنون هزار و 252 خودرو به علت ارتکاب تخلف حادثه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

توقیف 1252 خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان

به گزارش خبرگزار ی موج از اصفهان  ،سرهنگ حسین حسین زاده  اظهار داشت: در بروز تصادفات رانندگی سه عامل راه، راننده و خودرو نقش دارند که تحقیقات و تجربیات پلیس نشان می دهد 70 درصد تصادفات نتیجه رفتار ترافیکی عامل انسانی است.

وی انجام تخلفات حادثه ساز توسط رانندگان را یکی از مهمترین عوامل بروز حوادث ناگوار در سطح راه های شهری وبرونشهری عنوان کرد و اظهار داشت: به همین جهت پلیس راه اصفهان در طرح نوروزی تمرکز خود را بر برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز خودروها قرار داده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: براین اساس از ابتدای این طرح تا کنون تعداد هزار و 252 دستگاه خودرو به علت ارتکاب تخلف حادثه ساز توسط ماموران پلیس راه درسطح جاده های استان توقیف و روانه پارکینگ شدند که از این تعداد 262 خودرو مرتکب دو تخلف همزمان شده بودند.

سرهنگ حسین زاده، با بیان اینکه خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند علاوه بر اعمال قانون به مدت 72 ساعت در پارکینگ نگهداری و راننده آن نیز جهت شرکت در کلاس های آموزشی به پلیس راه معرفی می شود گفت: سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و عدم بستن کمربند ایمنی از مهمترین عوامل توقیف خودرو ها بودند.

این مقام انتظامی از افزایش 10 درصدی اعمال قانون و توقیف خودروهای متخلف در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: پلیس با کسانی که بخواهند با تخلفات حادثه ساز خود امنیت راه ها را به مخاطره بیاندازند تعارف ندارد و بدون هیچ اغماضی با اینگونه رانندگان برخورد می نماید.

سرهنگ حسین زاده، گفت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی تعطیلات نوروز نزدیک می شویم از رانندگان می خواهیم با مدیریت زمان سفر از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با رعایت قوانین و مقررات سفری خاطره انگیز را برای خود و سرنشینانشان رقم بزنند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه