English

رئیس پلیس راه استان اصفهان:

تردد روزانه ۸۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: روزانه حدود 800 هزار تردد در جاده‌های استان اصفهان انجام می‌شود.

تردد روزانه 800 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

به گزار ش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ حسین پورقیصری  در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان اصفهان در آغاز دور اول سفرهای نوروزی اظهار کرد: در آغاز موج دوم سفرها قرار داریم ترافیک در اکثر نقاط استان اصفهان پرحجم است.

وی افزود: ترددها در استان اصفهان به دستگاه‌های تردد شمار تحت کنترل پلیس راه است که این دستگاه‌های تردد شمار در مسیر میمه به اصفهان نصب شدند و بر اساس آمار به دست آمده مسیرهای میمه به اصفهان، اصفهان به شهرضا و اصفهان به شهرکرد پرحجم‌ترین ترافیک‌ را در بین دیگر محورهای استان اصفهان به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: به طور کلی در سفرهای نوروزی در استان اصفهان 20 درصد افزایش ترافیک را نسبت به سال‌های گذشته داریم و روزانه حدود 800 هزار تردد در جاده‌های استان اصفهان انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: در  چند روز اخیر مورد خاص و یا به وجود آمدن مشکلی به پلیس راه گزارش نشده و در حال حاضر تمام محورهای استان اصفهان باز هستند و ترافیک در آن‌ها در جریان است.

پورقیصری ادامه داد: اواخر تعطیلات نوروزی خاتمه دوره دوم سفرهای نوروزی است و نیاز به مدیریت جدی سفر در طول این زمان‌ها است، خانواده‌ها باید بازگشت از سفرهای خود را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

وی اضافه کرد: خانواده‌هایی که به سفرهای نوروزی رفته‌اند باید با به توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی بازگشت از سفرهای خود را آغاز کنند تا با ترافیک‌های پرحجم و سنگین خصوصاً ترافیک‌های سنگین از بعداز ظهر روز 13 فروردین مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح‌های نوروزی تا به امروز، حجم ترددها در استان اصفهان بسیار بالا بودند.

وی در ادامه ابراز کرد: هم‌چنین یک روز مانده به باز شدن ادارات در سال 96 یعنی روز 4 فروردین، ترددها در محورهای مواصلاتی استان اصفهان افزایش یافتند.

پورقیصری اظهار کرد: در روزهای 4 و 5 فروردین بازگشت دور اول سفرهای نوروزی با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی تلاقی پیدا کرده بود و در این روزها ترافیک‌های پرحجم تری را در استان اصفهان شاهد بودیم.

وی بیان کرد: به طور حتم در روزهای 11، 12 و 13 فروردین شاهد حجم بالایی از ترافیک‌ سنگین و پرحجم برای بازگشت مسافران از دور دوم سفرهای نوروزی را در محورهای مواصلاتی استان اصفهان خصوصاً محورهای اصلی شاهد خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان درباره توصیه‌های پلیس راه به مسافران نوروزی گفت: با توجه به تراکم بازگشت مسافران نوروزی در روزهای پایانی تعطیلات سرعت متوسطه خودروها در جاده کاهش می‌یابد، پلیس راه نیز از رانندگان درخواست دارد تا رانندگان در این ترافیک‌های پرحجم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: اگر رانندگان چند تخلف حادثه‌ساز را باهم انجام دهند، پلیس راه خودروی متخلفان را تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه