English

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان:

اجرای روزانه ۴۰ برنامه فرهنگی شاد و متنوع در نقاط مختلف شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه زمینه سازی فضای شاد و مفرح باعث خاطره سازی ایامی خوب و شیرین برای مسافران و همشهریان عزیز می شود؛ گفت: طبق گزارش های ارائه شده روزانه نزدیک به 40 برنامه فرهنگی در جای جای شهر اصفهان در حال برگزاری است.

اجرای روزانه 40 برنامه فرهنگی شاد و متنوع در نقاط مختلف شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، آذربایجانی افزود: یکی از شاخصه های فرهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، رویکرد فرهنگی و اجتماعی است که برنامه های متنوعی در این زمینه تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه زمینه سازی فضای شاد و مفرح باعث خاطره سازی ایامی خوب و شیرین برای مسافران و همشهریان عزیز می شود؛ گفت: طبق گزارش های ارائه شده روزانه نزدیک به 40 برنامه فرهنگی در جای جای شهر اصفهان در حال برگزاری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی متنوع شرایطی را فراهم می کند تا خستگی سفر کمتر دیده شود، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای شاد و مسرت بخش برای هموطنان در کنار خانواده های عزیزشان  باعث می شود خاطرات خوب و خوش را در این ایام فرخنده به یادگار ببرند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به زیباسازی شهر اصفهان در ایام عید نوروز، اظهار داشت: با تلاشی که مسئولین مربوطه در شهرداری با مدیریت شهردار صورت گرفته، سیما و منظر شهری متحول شده و حال و هوای بهاری پیدا کرده است.

آذربایجانی ابراز امیدواری کرد: این همت مهم و رخداد ارزشمند در تغییر و تحول چهره شهر در طول سال امتداد پیدا کند و شرایطی فراهم آورد تا اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی زمینه ساز جلوه گری زیبایی را در سطح کشور و جهان داشته باشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه