English

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر رفت محور قزوین کرج/دوازدهم و سیزدهم جاده بارانی و لغزنده است

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در مسیر رفت محور قزوین کرج به سمت تهران نیمه‌سنگین بوده اما مسیر برگشت این محور عادی و روان است.

ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر رفت محور قزوین کرج/دوازدهم و سیزدهم جاده بارانی و لغزنده است

نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج  با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: هم‌اکنون آسمان استان قزوین صاف و آفتابی بوده و جاده‌ها خشک و باز است و مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی این استان وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ترافیک در مسیر رفت محور قزوین_کرج به سمت تهران نیمه‌سنگین بوده اما مسیر برگشت این محور عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: تردد وسائل نقلیه در تمام محورها و جاده‌های مواصلاتی این استان برقرار بوده و این ترددها عادی و روان است.

بیگلری تصریح کرد: همچنین ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین _رشت، قزوین _ همدان، قزوین_ساوه، قزوین_بویین‌زهرا، قزوین_زنجان و قزوین_تاکستان هم عادی و روان بوده و تردد وسائل نقلیه جاری است.

این مسؤول انتظامی با اشاره به وضعیت جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های استان قزوین هم خاطرنشان کرد: همچنین جاده‌های کوهستانی باز و خشک بوده و مشکل در تردد وسائل‌ نقلیه در این جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی مشخص نشده است، یادآور شد: با توجه به اینکه از سوی سازمان هواشناسی روز شنبه دوازدهم و روز یکشنبه سیزدهم فروردین ماه سال جاری بارندگی و لغزندگی جاده‌ها اعلام شده، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود برای برگشت از سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی داشته باشند و مدیریت زمان را در نظر بگیرند تا با ترافیک و مشکلات مواجه نشوند.

بیگلری مطرح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از دیروز چهارشنبه تاکنون تصادف منجر به فوت وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: رانندگان ضمن بستن کمربند ایمنی با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند و فاصله طولی وسیله نقلیه خود را با خودروی جلو رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه