English

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

تعداد اعضای شورای شهر ۹ شهر مازندران تغییر می کند

رئیس ستاد انتخابات مازندران از تغییر تعداد اعضای شورای اسلامی در 9 شهر مازندران خبر داد و گفت: این تغییرات براساس قانون جدیداعمال می شود.

تعداد اعضای شورای شهر 9 شهر مازندران تغییر می کند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا یونسی عصر چهارشنبه در نشست آموزشی مشترک فرمانداران، بخشداران، کارشناسان و هیات های اجرائی انتخابات شرق مازندران در فرمانداری بهشهر افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهر ساری، قائم شهر، بابل، آمل، بهشهر، نکا، بابلسر، تنکابن و چالوس در این تغییرات جدید تغییر می کنند .

وی اظهار کرد: براساس تغییرات اعمال شده، اعضای شورای اسلامی شهرهای ساری، قائم شهر، بابل و آمل از 13 و 11 نفر به 9 نفر و اعضای شورای اسلامی شهرهای بهشهر، نکا، بابلسر، تنکابن و چالوس هم از 9 نفر به هفت نفر کاهش پیدا می کند .

معاون استاندار مازندران همچنین شمار داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در استان ۱۸ هزار و 286 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، هزار و 41 نفر شامل ۷.۵ درصد کل جمعیت ثبت نام شدگان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا زن و ۱۷ هزار و 245 نفر مرد هستند .

یونسی افزود: از مجموع داوطلبان، دو هزار و ۲۳۱ نفر در حوزه شهری و ۱۶ هزار و 55 نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند که شهرستان بابل رتبه اول را در ثبت نام این دوره از انتخابات در استان مازندران به خود اختصاص داده است .

وی ادامه داد: براساس آمار اعلام شده شهرستان بابل با دو هزار و 684 نفر داوطلب رتبه نخست در ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان را به خود اختصاص داده و همچنین شهرستان آمل یک هزار و 983 نفر داوطلب و 110نفر داوطلب خانم، شهرستان تنکابن با یک هزار و 440 نفر و 107نفر داوطلب خانم و شهرستان ساری با دو هزار و 344 نفر داوطلب و 99 داوطلب خانم به ترتیب رتبه اول تا سوم در ثبت بالاترین داوطلب زن را کسب کرده اند .

معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به آمار ثبت نام شده در شهرستان بهشهر گفت: شهرستان بهشهر با ثبت نام 723 داوطلب، جزء نهمین شهرستان از لحاظ تعداد داوطلب، در استان مازندران است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه