English

رئیس پلیس‌راه استان البرز خبر داد

ترافیک سنگین در اکثر محورهای استان البرز

رئیس پلیس‌راه استان البرز از ترافیک سنگین در اکثر محورهای این استان خبر داد.

ترافیک سنگین در اکثر محورهای استان البرز

رضا گودرزی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج در کرج اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی در ساعت 19 و 30 دقیقه عصر امروز، لاین شمالی آزادراه تهران - کرج در محدوده پل کلاک تا تقاطع غیر همسطح مهرویلا دارای ترافیک سنگین است.

وی افزود: همچنین در آزادراه کرج - قزوین به صورت مقطعی ترافیک سنگین مشاهده می‌شود و در دیگر نقاط آزادراه فوق از تهران تا عوارضی قدیم قزوین، تردد پرحجم اما روانی را شاهد هستیم.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: در محور کرج - چالوس نیز شرایط به همین صورت است، به نحوی که شاهد تردد پرحجم خودروها و ترافیک سنگین در برخی نقاط از جمله ورودی تونل کندوان هستیم.

گودرزی با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی هفته، گفت: شرایط روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با دیگر ایام سال تفاوت دارد، چرا که طی این روزها شاهد آخرین مسافرت‌های شهروندان استان‌های تهران و البرز هستیم.

وی بیان داشت: از سوی دیگر آن دسته از مسافرانی که هفته دوم به مسافرت رفته‌اند، در این دو روز قصد بازگشت به استان‌های مبدا را دارند.

رئیس پلیس‌راه استان البرز افزود: بنابراین پیش‌بینی ترافیک سنگین طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته را داریم.

گودرزی در پایان اظهار داشت: برای تسهیل تردد خودروها و کنترل ترافیک و کاهش آن، برنامه‌ریزی لازم از سوی پلیس راه صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به صورت موقتی و محدود اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه