English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛

توزیع بیش از ۷۴هزارعدد انواع اقلام وبسته های فرهنگی در شرق تهران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: از ابتدای سال جدید تا کنون بیش از 74هزار عدد اقلام و بسته های فرهنگی در شرق استان تهران توزیع شده است.

توزیع بیش از 74هزارعدد انواع اقلام وبسته های فرهنگی در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ صفدر سلیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال نو وتعطیلات نوروزی انواع بسته های فرهنگی، تراکت، کارت ویزیت با موضوعات مختلف پیشگیری از سرقت، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، فرهنگ ترافیک ،اقدامات ایمنی وسلامت سفرهای نوروزی وغیره تا کنون به تعداد74هزار و300عدد در سطح جوامع هدف در شرق استان تهران توزیع شده است.

سلیمی با بیان اینکه توزیع این گونه اقلام فرهنگی خود از مهمترین نوع پیشگیری است گفت: پیشگیری اجتماعی پیشرفته ترین رویه پیشگیری از جرم است و پیش شرط پلیس جامعه محور، تغییر کارکردهای پلیس و تغییر نگرش مردم است چرا که اقدامات سنتی نمی تواند در جلب مشارکت و ایجاد انسجام، نقش بالاتری را ایفا کند.

وی در ادامه بیان داشت :در راستای افزایش آگاهی عمومی در تعطیلات نوروز تعداد 9هزار مجله امین جامه نیز در ایستگاههای پلیس و جوامع هدف نیز توزیع شده است .

معاون اجتماعی شرق استان تهران ادامه داد: میزان مشارکت اجتماعی و به‌عبارتی فرهنگ کارگروهی، یکی از ملاک‌هایی است که کشورهای توسعه‌یافته را از کشورهای درحال‌توسعه مجزا می‌کند و درنتیجه بهره‌وری و کیفیت کار افزایش می‌یابد و ازطرفی زمان کمتری برای انجام کارها صرف می‌شود.

این مقام انتظامی گفت: کارگروهی حتی در کاهش منابع هم مؤثر است و باعث می‌شود که فشار کاری کمتری بر افراد تحمیل شود؛ اما با این ‌وجود در کشورهای توسعه‌نیافته افراد علاقه‌ای به فعالیت گروهی ندارند و همین امر سبب می‌شود که علاوه‌بر صرف انرژی بیشتر، کارها باکیفیت پایین‌تری در این جوامع انجام پذیرد.

سلیمی در پایان با اشاره به پایان موج اول مسافرت ها و شروع نیمه دوم تعطیلات نوروزی، از شهروندان خواست به هنگام خروج از منزل ضمن اطمینان از وضعیت ایمنی درب ها و قسمت های ورودی خانه از قبیل پنجره ها و تراس، منزل را به اشخاص مطمئن سپرده تا روزانه از وضعیت آن اطمینان حاصل نمایند و از نگهداری پول نقد و طلاجات بیش از اندازه و نیاز در منزل خودداری نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه