English

در گفت‌وگو با موج مطرح شد

آسمان بارانی در غرب و جنوب استان اصفهان/ امواج ناپایدار ضعیف در راه است

کارشناس اداره‌‌کل هواشناسی اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیان‌گر گذر امواج ناپایدار ضعیف در سه روز آینده در استان است و آسمانی ابری و بارانی برای نواحی غربی و جنوبی اصفهان پیش بینی می‌شود.

آسمان بارانی در غرب و جنوب استان اصفهان/ امواج ناپایدار ضعیف در راه است

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت: وضع جوی در بیشتر مناطق استان امروز و فردا به‌صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد و بارش های رگباری و پراکنده به ویژه در نواحی غربی و جنوبی پیش‌بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه رخداد رعد وبرق در مناطق بارشی استان دور از انتظار نیست، افزود: دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر نواحی استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس اداره‌‌کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه وضع جوی امروز در اصفهان قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده است، گفت: این وضع برای فردا پنجشنبه هم ادامه دارد و جمعه 11 فروردین آسمان اصفهان کمی ابری گاهی افزایش ابر و با وزش باد همراه خواهد بود.

وی دمای هوای اصفهان را در گرمترین ساعات 12 و در سردترین ساعات 7 درجه سانتی گراد پیش‌بینی کرد و گفت: در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان هم دمای هوا 18 درجه سانتی گراد و وضع فعلی هوای این منطقه ابری است.

جعفری افزود: هم‌اکنون فریدونشهر و خوانسار با دمای 9 درجه و آسمان هایی ابری سردترین شهرها و خوروبیابانک با دمای 24 درجه گرمترین شهر استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی