English

عضو هیات عالی نظارت گیلان:

کوتاهی در انجام وظایف باعث بی‌اعتمادی نسبت به مشروعیت انتخابات می‌شود

عضو هیئت عالی نظارت استان گیلان گفت: هرگونه کوتاهی در انجام وظایف قانونی، موجب ایجاد بی‌نظمی، تنش سیاسی، اجتماعی و نهایتاً افزایش بی‌باوری و بی‌اعتمادی نسبت به مشروعیت انتخابات خواهد شد.

کوتاهی در انجام وظایف باعث بی‌اعتمادی نسبت به مشروعیت انتخابات می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج،«محمدصادق حسنی»، عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان در جلسه توجیهی با اعضای هیئت نظارت شهرستان‌های رشت و رودبار، اظهار کرد: اعضای سه نفره هیئت نظارت به‌عنوان نماینده 13 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان، مسئولیت مهم اتخاذ تصمیم برای 16 شهرستان و بخش‌های این استان را در انتخابات شوراهای شهر و روستا بر عهده گرفته‌اند که باید با درایت و مدیریت مدبرانه نسبت به اعمال نظارت دقیق و قانونمند همه مراحل این کار، انجام دهند.

وی افزود: هرگونه کوتاهی در انجام وظایف قانونی، موجب ایجاد بی‌نظمی، تنش سیاسی، اجتماعی و نهایتاً افزایش بی‌باوری و بی‌اعتمادی نسبت به مشروعیت انتخابات خواهد شد.

عضو هیئت عالی نظارت استان گیلان یادآور شد: به یاری خداوند و همت همه فعالین حوزه انتخابات، استان گیلان جزو سه استان برتر برگزارکننده انتخابات در کشور خواهد شد.

در سومین روز از برنامه زمانبندی هیئت عالی نظارت استان گیلان جلسه توجیهی برای اعضای هیئت‌های نظارت شهرستان‌های رشت و رودبار برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه