English

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

بازدید میلیونی ازجاذبه‌های لرستان؛فک الافلاک میزبان ۸۰هزار گردشگر

خرم آباد - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بازدید از جاذبه های گردشگری لرستان به یک میلیون و 300 هزار نفر رسید.

بازدید میلیونی ازجاذبه‌های لرستان؛فک الافلاک میزبان 80هزار گردشگر

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان در هشتمین روز از سال 96 آمار بازدید از جاذبه های استان لرستان به حدود یک میلیون و 300 هزار نفر رسید که رشد صعودی بیش از 15 درصد را تا این تاریخ نشان می دهد.

وی گفت: جاذبه های لرستان به 3 دسته تاریخی-فرهنگی، طبیعی و جاذبه های دست ساز همچون پارک مینیاتوری پل شاپوری و دریاچه های مصنوعی تقسیم می شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: این آمار نشان می دهد از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون قریب به 330 هزار نفر در مراکز اقامتی لرستان اعم از هتل، مهمانپذیر، کمپ های اسکان موقت و تاسیسات اقامتی متعلق به آموزش و پرورش اقامت داشته اند که نسبت به سال گذشته در این تاریخ حدود 6 درصد افزایش داشته است.

سلیمانی افزود: روز گذشته تعداد 11 هزار و 157 نفر میهمان نوروزی از مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک به همراه موزه های باستان شناسی و مردم شناسی بازدید کرده اند که با احتساب این رقم، آمار بازدید گردشگران از این قلعه تاریخی در نوروز 96 تا کنون به بیش از 80 هزار نفر گردشگر می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه