English

حجت‌الاسلام والمسلمین صافی گلپایگانی:

اوقاف قم از نظر طرح‌های فرهنگی و اسکان برای زائران شایسته تقدیر است

استاد حوزه علمیه قم گفت: اداره کل اوقاف قم از نظر فرهنگی و توسعه امکانات برای زائران بقاع متبرکه، عملکرد خوبی داشته و از این منظر شایسته تقدیر است.

اوقاف قم از نظر طرح‌های فرهنگی و اسکان برای زائران شایسته تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن صافی گلپایگانی در حاشیه بازدید از خیمه‌های معرفت مسجد مقدس جمکران و آستان مقدس پنج امامزاده(ع) اظهار کرد: اداره کل اوقاف قم از نظر فرهنگی و مذهبی، دارای عملکرد بسیار خوبی است که یکی از آنها، تجهیز امامزادگان و میزبانی شایسته از زائران و گردشگران نوروزی است.

وی افزود: قم حرم اهل بیت(ع) محسوب می‌شود و بسیاری از مردم ایران و اقصی نقاط جهان برای زیارت حرم مطهر فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و امامزادگان واجب التعظیم به این شهر سفر می‌کنند بنابراین تکریم این زائران، اقدامی شایسته از سوی اوقاف و امور خیریه محسوب می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه همه امامزادگان مدفون در قم جزو بزرگان و اعاظم شیعه به شمار می‌روند گفت: اداره کل اوقاف قم این توفیق را یافته که امکانات لازم را برای زائران در این اماکن فراهم کند و طرح آرامش بهاری هم در همین راستا ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری از نظر فرهنگی و زائرسراهای موجود در جوار بقاع متبرکه از نظر مادی، می‌توانند جوابگوی نیازهای زائران باشند.

صافی گلپایگانی با تاکید بر تکریم همیشگی امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد: امیدواریم در سال جاری هم شاهد عملکرد مثبت اوقاف و امور خیریه و همه دست اندرکارانی باشیم که در خدمت زائران هستند.

وی با بیان اینکه لازم است با استفاده از ظرفیت‌های مهمی همچون بقاع متبرکه، به توسعه فعالیت‌های فرهنگی پرداخت گفت: طرح آرامش بهاری در این زمینه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه