English

آسیب‌شناسی در حوزه گردشگری علت پیشرفت و رشد صنعت توریسم در مازندران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: آسیب‌شناسی در حوزه گردشگری موجب پیشرفت و رشد صنعت توریسم مازندران می‌شود.

آسیب‌شناسی در حوزه گردشگری علت پیشرفت و رشد صنعت توریسم در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، «محمود نوربخش» در ستاد تسهیلات سفر نوروزی با بیان این‌که آسیب‌شناسی در حوزه گردشگری موجب پیشرفت و رشد صنعت توریسم مازندران می‌شود، اظهار کرد: شهرهای مختلف کشور که پیشینه خوبی در حوزه گردشگری دارند با ارائه گزارش گردشگری می‌توانند راهکار مناسبی برای خدمات بهتر به مردم ارائه کنند و استفاده از این تجربیات تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: باید تلاش در استفاده از همه دانسته‌ها در مسائل دینی، تجربی و فرهنگی انجام شود تا ادعای قطبیت گردشگری مازندران به حقیقت بپیوندد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خاطرنشان کرد: دنیا به سمت دانش آی تی رفته و از این طریق خدمات‌دهی از یک کشور به کشور دیگر به راحتی انجام می‌شود.

نوربخش گفت: برای جذب گردشگر باید اعتمادسازی شود و در دنیای کنونی ایده‌های نو کمک شایانی به گردشگری می‌کند.

وی تصریح کرد: داشته‌های مازندران در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی باید در دنیای مجازی ارائه شود تا به موفقیت در این حوزه دست یابیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با تأکید بر این‌که کم هزینه‌ترین و پردرآمدترین روش در توسعه گردشگری ارتباط با فضای مجازی و دانش آی‌تی است، گفت: در این مهم اعتمادسازی در دنیای نسل سوم بسیار حائز اهمیت است.

نوربخش با اشاره به شعار سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: این شعار در همه سال‌ها در قالب سیاست‌های کاربردی و راهبردی متداوم است.

وی با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات مسئولیت مازندران را در برابر کارها سنگین‌تر می‌کند، افزود: در مازندران حوزه صنعت 29 درصد، تولید ملی 31 درصد، کشاورزی 21 درصد و در حوزه خدمات 51.7 درصد تعلق دارد که در اشتغال نقش اساسی ایفا می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: مملکتی که خدمات می‌دهد باید توسعه یافته بوده و هزینه حمل آن پایین باشد و افزایش هزینه‌های گردشگری شاخصه توسعه نیست.

نوربخش تصریح کرد: با توجه به جاذبه‌های مازندران برای برخورداری از رشد و توسعه بیشتر در جذب منابع و درآمدزایی باید تلاش جدی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه