English

در گفت‌و‌گو با موج مطرح شد

علت مرگ دو نفر در پل معلق مشگین‌شهر به روایت دادستان اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مرگ جوان مشگین‌شهری به هیچ وجه در پل معلق مشگین‌شهر اتفاق نیفتاده و این امر ربطی به مجموعه گردشگری پل ندارد.

علت مرگ دو نفر در پل معلق مشگین‌شهر به روایت دادستان اردبیل

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار کرد: متاسفانه برخی سایتها و رسانه‌ها خبر مرگ جوان مشگین‌شهری را به پل معلق مشگین‌شهر ربط داده‌اند، در حالی که این امر شایعه محض بوده و مرگ این جوان هیچ ربطی به مجموعه گردشگری پل معلق ندارد و با بررسیهای انجام یافته مشخص شده که عدم حفظ تعادل دلیل اصلی مرگ جوان مشگین‌شهری است.

وی با اشاره به این‌که مرگ جوان مشگین‌شهری در یکی از روستاهای مشگین‌شهر و در یک پرتگاه اتفاق افتاده است، افزود: بررسیهای لازم در رابطه با مرگ جوان مشگین‌شهری انجام می‌شود و اطلاع‌رسانیهای بعدی از طریق مراجع قضائی و دستگاههای مربوطه به عموم مردم ارائه می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به خودکشی یک خانم مشگین‌شهری در روزهای گذشته گفت: در این زمینه نیز اقدامات لازم توسط دستگاههای قضائی انجام شده که این امر نیز به دلیل اتفاقات خانوادگی اتفاق افتاده است.

عتباتی با اشاره به این‌که از مردم انتظار داریم که اخبار را از طریق خبرگزاریهای رسمی و صدا و سیما پیگیری کنند، بیان کرد: برخی کانالها و سایتها با ارائه اخبار و گزارشات غیرواقعی درصدد بدنام کردن برخی مجموعه‌های گردشگری و انحراف اذهان عمومی هستند که نیاز است در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی از نظارت همه‌جانبه بر کانالها و سایتهای خبری خبر داد و تصریح کرد: نیاز است سایتها و رسانه‌ها به وظیفه قانونی خود که اطلاع‌رسانی دقیق و صحت‌دار است اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و از هرگونه اطلاع‌رسانی خبرهای کذب و غیرواقعی تا حد امکان خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی