English

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی:

تصادف دو خودرو در جاده بش قارداش یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

بجنورد- رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی با اشاره به‌تصادف دو خودرو در جاده بش قارداش بجنورد، گفت: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

تصادف دو خودرو در جاده بش قارداش یک کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار کرد: در تصادف سه شنبه شب دو خودروی پژو و سمند در جاده بش قارداش بجنورد، هر چهار سرنشین این دو خودرو دچار مصدومیت شدند.

حسین زاده با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 20 و 20 دقیقه رخ داد، تصریح کرد: مصدومان برای درمان به بیمارستان منتقل شدند که راننده خودروی سمند صبح امروز سه شنبه به دلیل شدت جراحات فوت شد.

وی بابیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، تلفات حوادث جاده‌ای در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، عنوان کرد: آمار دقیق بعد از اتمام طرح ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بیشترین عامل حوادث جاده‌ای در خراسان شمالی مربوط به واژگونی خودرو است از رانندگان درخواست کرد رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را مدنظر داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی بابیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان سبب بروز حوادث جبران‌ناپذیر می‌شود، از رانندگان و مسافران درخواست کرد در ساعات پایانی شب از رانندگی اجتناب کنند.

حسین زاده توقف و استراحت 15 دقیقه‌ای از سوی رانندگان، به ازای هر دو ساعت رانندگی مداوم را برای رفع خستگی و تضمین سفری ایمن برای مسافران ضروری دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی