English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

کاهش ۳۸ درصدی تصادفات در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از کاهش 38 درصدی میزان تصادفات با پایان موج اول سفرهای نوروزی و شروع موج دوم سفرها در جاده های برون و درون شهری استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش 38 درصدی تصادفات در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ حسین پورقیصری  افزود: با شروع سفرهای نوروزی از 27 اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین امسال، آمار تصادفات در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

وی گفت: اکنون ترافیک پرحجم و سنگینی در راه های اصلی این استان وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه همه محورهای استان هم اینک باز است و مشکلی در آنها وجود ندارد افزود: با شروع موج دوم سفرهای نوروزی، ترافیک پرحجم در همه ورودی و خروجی های استان وجود دارد.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه بیشترین تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است، از رانندگان و مسافران خواست با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با سرعت مطمئنه برانند و از رانندگی حین خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: استراحت کوتاه 15 دقیقه ای در محل مناسب بعد از دو ساعت رانندگی و همچنین پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، ضامن سفر بی خطر مسافران است.

وی بدون اشاره به تعداد تصادفات رخ داده در این مدت گفت: شلوغ ترین و پرحجم ترین مسیر در این مدت، مسیر مورچه خورت به سمت اصفهان، آزاده راه معلم و مسیر اصفهان به سمت شهرکرد بود.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه