English

رئیس کانون مداحان استان سمنان:

۸۰۰ مداح استان سمنان در سامانه طوبی ثبت نام کردند

شاهرود - رئیس کانون مداحان استان سمنان گفت: 800 مداح استان در سامانه طوبی ویژه ساماندهی مداحان کشور ثبت نام کردند.

۸۰۰ مداح استان سمنان در سامانه طوبی ثبت نام کردند

اسماعیل یارمحمدی در گفتگو با خبرگزاری موج ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته کانون مداحان استان سمنان در سال گذشته، بیان داشت: از میان دو هزار 500مداح موجود در استان، 800 مداح تا کنون در سامانه طوبی، ویژه ساماندهی مداحان سطح کشور و دریافت کد ملی تبلیغ از سازمان تبلیغات، ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد مداحان در سامانه طوبی در زمره کارهای کانون های مداحان سطح استان سمنان برای سال‌جاری خواهد بود، افزود: این سامانه باعث می شود تا تمام فعالیت های مداحان، هیئت های مذهبی و سیکل کامل شبکه تبلیغی و برگزاری مراسم از لحاظ کیفی و کمی در سامانه ای جامع ثبت شده تا از تکرار یک موضوع در مداحی و تبلیغ جلوگیری شده و بهره گیری از مداحان برتر و مناسب استان در مجالس اعیاد و عزاداری ترویج شود.

رئیس کانون مداحان استان سمنان همچنین از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کانون های هشت گانه مداحان استان در سال گذشته خبر داد و گفت: روسای هشت گانه کانون های مداحان استان در پائیز۹۵، انتخاب رئیس کانون مداحان استان را برای مدت دو سال انجام دادند که این امر به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان صورت پذیرفت.

یارمحمدی درباره دیگر فعالیت های کانون مداحان، توضیح داد: در سال گذشته 14کارگاه تخصصی مداحی در استان سمنان برگزار شد که آخرین آنها با حضور رئیس کانون مداحان کشور در میامی برگزار شد که با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

وی افزود: اعزام 40مداح از استان سمنان به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه های کانون مداحان استان در سال95 بود که این میزان در سال قبل 35نفر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه