English

شهردار قم:

نیازمند منابع ملی برای رفع مشکل بافت‌های فرسوده هستیم

شهردار قم گفت: شهرداری زمینه بافت‌های فرسوده به تنهایی نمی‌تواند اقدامی جدی انجام دهد و نیاز است که بودجه و منابع ملی را برای رفع این معضل وارد استان کنیم.

نیازمند منابع ملی برای رفع مشکل بافت‌های فرسوده هستیم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، شهردار قم در دیدار نوروزی مدیران شهری با استاندار قم، با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث مجموعه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی در مناطق هشتگانه، اظهار کرد: زمین مورد نیاز برای احداث این فضاهای ورزشی و فرهنگی در اکثر مناطق مشخص شده و به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر پیش بینی زمین لازم برای احداث این پروژه‌ها در ۶ منطقه شهری، افزود: در باقی مناطق نیز پیگیری برای تامین زمین مورد نیاز در حال انجام است و به جز این موارد با ارائه پنج زمین به سپاه، مجموعه ورزشی و فرهنگی در آنها احداث خواهد شد.

سقائیان‌نژاد گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و پیش‌بینی اعتبار لازم برای این پروژه‌ها در بودجه ۹۶، تمام این پروژه‌های فرهنگی و ورزشی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی به مشکل بافت فرسوده در شهر قم اشاره کرد و افزود: شهرداری در این زمینه به تنهایی نمی‌تواند اقدامی جدی انجام دهد و نیاز است که بودجه و منابع ملی را برای رفع این معضل وارد استان کنیم.

شهردار قم اقدامات زیست محیطی شهرداری در سال ۹۵ را مورد توجه قرار داد و گفت: سال گذشته بالغ بر ۳۳۰ هکتار فضای سبز به سرانه سبز شهر قم اضافه و در قالب این پروژه بیش از ۴۵۰ هزار اصله درخت کاشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی