English

بازدید یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های خراسان‌جنوبی

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از بازدید یک میلیون و 325 هزار و 417 نفر از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان خبرداد.

بازدید یک میلیون و 300 هزار نفر از جاذبه‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگی استان، حسن رمضانی اظهارکرد: آمار بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و اقامت مسافران در استان تاکنون نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. از 26 اسفند ماه تا امروز 667 هزار 858 مسافر در اقامتگاه‌های استان اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان کرد: آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان هم تاکنون یک میلیون و 325 هزار و 417 نفر بوده است. بیشترین اقامت و بازدیدها مربوط به شهرستانهای طبس و فردوس بوده است.

وی تصریح کرد: بیش از 7300 تخت در هتل‌ها و مهمان پذیرها آماده اسکان مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی به آمار بازدید از موزه های استان تا امروز اشاره کرد و افزود: 14 هزار و 200 نفر از موزه‌های استان بازدید داشته‌اند که بیشترین بازدید موزه ها مربوط به شهرستان بیرجند بوده است. در بیرجند نیز مجموعه موزه‌های باغ اکبریه با بیش از 5 هزار و 500 نفر بازدید بیشتر امار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی افزود: در استان خراسان‌جنوبی 15 موزه فعال است.

رمضانی با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران از بازارچه‌های نورزی و صنایع دستی گفت: در نوروز امسال 33 بازارچه نوروزی برپا شده است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه