English

آخرین جزئیات داوطلبین شوراهای هرمزگان

مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات ثبت‌نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان پرداخت.

آخرین جزئیات داوطلبین شوراهای هرمزگان

علیرضا پاکدامن در گفت‌وگو خبرگزاری موج اظهار کرد: در طول هفت روز، هشت هزار و ٨٤١ نفر برای ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان مراجعه کردند که از این تعداد ٥٨٧ نفر زن و هشت هزار و ٢٥٤ نفر مرد بوده‌اند.

وی ادامه داد: 871 نفر در شهرها شامل تعداد ١١٧ نفر زن و ٧٥٤ نفر مرد و همچنین هفت هزار و ٩٧٠ نفر در روستاها شامل ٤٧٠ نفر زن و هفت هزار و ٥٠٠ نفر مرد ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان با بیان اینکه حدود 10 درصد ثبت‌نام کنندگان در شورای شهرها و حدود 90 درصد آن‌ها در شوراهای روستایی بوده‌اند، افزود: در آخرین روز ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان دو هزار و 890 نفر مراجعه کرده‌اند که بیشترین آمار مربوط به شهرستان میناب با 585 نفر، بندرعباس با 491 نفر و شهرستان رودان 335 نفر مراجعه‌کننده بوده است.

پاکدامن با اشاره به اینکه در روز گذشته ثبت‌نام شهری 323 نفر شامل 50 نفر زن و 273 نفر مرد و همچنین ثبت‌نام روستایی دو هزار و 567 نفر شامل 203 نفر زن و دو هزار و 364 نفر مرد بوده‌اند، اضافه کرد: بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان در آخرین روز ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان در شهرها نیز مربوط به شهر بندرعباس، شهر میناب و شهر بندرلنگه بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پس از ثبت‌نام اعضای هیئت اجرایی از مراجع چهارگانه استعلام کرده و پس از دریافت پاسخ و بررسی‌های لازم درنهایت روز دوم اردیبهشت‌ماه 96 تائید صلاحیت‌ها و همچنین رد صلاحیت‌ها را اعلام می‌کنند، تصریح کرد: برای شوراهای 38 شهر استان هرمزگان 318 نفر عضو اصلی و علی‌البدل و همچنین برای یک هزار و 346 روستا هفت هزار و 105 نفر عضو اصلی و علی‌البدل انتخاب خواهند شد که 125 روستا پنج عضو اصلی و مابقی روستاها سه عضو اصلی خواهند داشت.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه