English

علت مرگ ۵ نفر در ساوه گازگرفتگی اعلام شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از مرگ 5 نفر بر اثر گاز گرفتگی در دو حادثه جداگانه در این شهرستان خبر داد.

علت مرگ 5 نفر در ساوه گازگرفتگی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " پرویز اسدی " گفت: در حدود ساعت 1 و 45 دقیقه بامداد روز جاری در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه گاز گرفتگی مردی 37 ساله و زنی 30 ساله در یکی از منازل مسکونی شهرستان ساوه بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: سرانجام در بستر بررسی های کارشناسی های صورت گرفته مشخص شد که این افراد بر اثر نشت گاز وسیله گرمایشی مورد استفاده، دچار مسمومیت و در نهایت گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: دیگر حادثه گاز گرفتگی نیز در حدود ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس این شهرستان رسید و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: دراین حادثه نیز مشاهده شد که یک زن 24 ساله و دو مرد 24 ساله و 25 ساله در یکی از شرکت های تولیدی روستای یل آباد شهرستان ساوه در پی استفاده از وسیله گرمایشی نامناسب بر اثر گاز گرفتگی گریبان گیر مرگ شده اند.

سرهنگ اسدی افزود: مرگ افراد مذکور توسط کارشناسان تیم های اعزامی اورژانس 115 که در محل حوادث حضور داشتند تأیید و سرانجام اجساد آنان با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان به شهروندان توصیه کرد که با توجه به ناپایداری شرایط جوی در فصل بهار، همواره در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی، نکات ایمنی لازم را مورد استفاده قرار دهند تا هیچگاه در روزهای بی مانند بهاری، شاهد چنین حوادث ناگواری و فرا رسیدن خزان زندگانی هموطنان عزیز در آغاز سال جدید نباشیم.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه