English

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

اولویت کاری ما برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، رقابتی و قانونمند است

هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه به ریاست دکتر شاه‌حسینی در محل استانداری تشکیل گردید.

اولویت کاری ما برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، رقابتی و قانونمند است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، کرم محمدی دبیر ستاد انتخابات گزارشی از روند ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه نمود و اعلام کرد: به دلیل تقارن ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با تعطیلات عید نوروز، دبیرخانه ستاد، فرمانداران، بخشداران و کارشناسان مربوطه حتی در روز عید نوروز نیز در محل کار حضور داشتند و از داوطلبان ثبت‌نام نمودند. همچنین صداوسیمای مرکز استان در این مرحله از انتخابات پیش رو به‌صورت منظم مباحث مرتبط با انتخابات را بازتاب دادند.

سپس مصوبات جلسه قبل موردبحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه دکتر شاه‌حسینی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ضمن تبریک سال نو بیان داشت: انتخابات پیش رو یک امر مهم و ملی است و همه ما باید برای برگزاری مقتدرانه آن پای‌کار باشیم. ازاین‌روست که همکاران خوب ما در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان حتی در روز عید نوروز در محل کار حاضر بوده‌اند و این‌جانب از همین‌جا از فرمانداران، بخشداران و کارشناسان محترم که در ایام نوروز مباردت به ثبت‌نام از داوطلبین نموده‌اند، صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم.

ایشان در ادامه بیان داشت: در شهرهای کرمانشاه و سنقر امکان برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز ثبت‌نام از داوطلبان از مرز 8 هزار نفر بگذرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه