English

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

۶.۹ میلیون مسافر در مازندران اقامت کردند

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران مقیم نوروزی استان را شش میلیون و 939 هزار و 588 نفر اعلام کرد.

۶.۹ میلیون مسافر در مازندران اقامت کردند

دلاور بزرگ نیا در گفتگو با خبرگزاری موج با بیان اینکه شش میلیون و 939 هزار و 588 نفر تا ششم فروردین ماه در استان اقامت کرده اند اظهار داشت: از این تعداد یک میلیون و 482 هزار و 800 نفر در روستاها اقامت کردند و 769 هزار و 800 نفر از روستاهای استان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز تاکنون تعداد 33 اماکن عمومی به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل شده اند، افزود: 143 اخطار بهداشتی نیز برای واحدهای متخلف صنفی، پذیرایی و اقامتی صادر شده است.

وی شمار ماموریت های فوریت های پزشکی را در استان چهار هزار و 359 ماموریت اعلام کرد و گفت: تعداد تصادفی های پذیرش شده در مرکز اورژانس هزار و 184 نفر و تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف و تروما شش نفر بوده است.

بزرگ نیا به خدمات هلال احمر در ایام نوروز اشاره و اضافه کرد: 957 مصدوم توسط هلال احمر امدادرسانی شدند و 856 نفر با مراجعه به کمپ های هلال احمر خدمات دریافت کردند و در مجموع 292 هزار و 367 مسافر با مراجعه به کمپ های هلال احمر خدمات و راهنمایی های لازم را دریافت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به زیارت 955 هزار و 176 زائر در اماکن متبرکه استان گفت: پنج هزار و 659 نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی و هفت هزار و 438 نفر از موزه های استان بازدید کردند.

وی تعداد کنسرت ها و جنگ های شادی اجرا شده در ایام نوروز را 258 مورد بیان کرد و گفت: 163 نمایشگاه صنایع دستی نیز در استان برپا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه