English

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم:

بهرمندی بیش از ۸۷ هزار زائر و مسافر از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

بیش از ۸۷ هزار زائر و مسافر ده روز نخست،از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در قم بهره مند شدند.

بهرمندی بیش از ۸۷ هزار زائر و مسافر از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافران نوروزی با شعار "بی گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم" از برپایی ۱۶ پست ثابت در مبادی ورودی و خروجی شهر ۴ پست در شهرهای کهک، جعفریه،دستجرد و سلفچگان؛ و ۸ تیم سحاب و پست سیار جوانان هلال احمر در استان قم خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح تا چهارم فروردین ۷۵۰ نفر روز آقا و ۱۰۶ نفرروز از بانوان جوان جمعیت هلال احمر قم در حال خدمت رسانی به مسافرین نوروزی بودند.

وی افزود: در ده روز اول اجرای طرح ۸۶ هزار و ۷۰ نفر به پست های ثابت و ۹۶۵ نفر به پست های سیار و پروژه سحاب جوانان هلال احمر مراجعه کرده اند.

 محمد مصباحی در ادامه به سایر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی در اکیپ های طرح ملی ایمنی و سلامت اشاره کرده و گفت: در این ایام هزار و ۱۱ نفر به فضای دوستدار کودک پایگاه ها در سطح استان قم مراجعه کرده و از برنامه های فرهنگی و تفریحی این فضاها استفاده کرده اند.

وی تصریح کرد: تا کنون ۹۸۸ نفر به ایستگاه های سلامتی، مراجعه کرده و در این ایستگاه ها فشار خون را به کمک اعضای جوان حاضر در طرح ملی ایمنی و سلامت سنجیده‌اند. همچنین ۲۶۵ نفر از امکانات خیمه های نماز برای ادای فریضه بهره مند شده اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم ادامه داد: تا کنون ۲۵ هزار و ۸۰۵ نسخه نقشه ایران و استان قم با معرفی مناطق زیارتی و گردشگری،۲۲ هزار و ۷۱۷ مورد بروشور شامل نکات ایمنی و سفر و ۱۴ هزار و ۵۲۵ مورد سایر محصولات فرهنگی در بین مسافران توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه جمع زیادی از مسافرین و مسولان استان قم با امضای میثاق نامه به کمپین نه تصادفات جاده ای پیوستند افزود: جوانان هلال احمر قم در طرح ابتکاری در قالب تیم های سحاب و سیار با حضور در میدان آستانه منتهی به حرم مطهر و مکان ها پر تردد ضمن معرفی فعالیت های سازمان جوانان، مردم و مسافرین را با اهداف کمپین ملی " نه به تصادفات جاده ای " آشنا می کنند.

گفتنی است، هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر قم از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه