English

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردستان:

بالغ بر ۷۵۰۰نفر درانتخابات شوراهای اسلامی درکردستان ثبت نام کردند

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان از ثبت نام 7 هزار و 551 نفر تا ششمین روز از ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا در این استان خبرداد.

بالغ بر 7500نفر درانتخابات شوراهای اسلامی درکردستان ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، عبدالرضا میقانی گفت: در روز ششم در مجموع تعداد هزار و 655 نفر ثبت نام کرده که از تعداد هزار و 401 نفر داوطلب روستایی و 256 نفر داوطبین شهری هستند .

وی عنوان کرد: در روز ششم از تعداد هزارو 655 نفر داوطلب ثبت نامی تعداد 304 نفر دارای سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان بیان کرد: از مجموع ثبت نام شده های روز ششم تعداد 57 نفر را داوطلبین زن تشکیل می دهند .

وی عنوان کرد: تعداد انصرافی های شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان 4 نفر است .

میقانی گفت: در مجموع 7 هزار و 551 نفر ثبت نام شده در سامانه جامع ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کردستان تعداد 871 نفر داوطلب شهری و نیز تعداد 6 هزار و 680 نفر داوطبین روستایی هستند .

وی عنوان کرد: از آغاز مهلت ثبت نام تاکنون 7 هزار و 376 نفر داوطلب مرد و تعداد 175 نفر داوطلب زن در سامانه ثبت نام کرده اند .

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان اظهراداشت: هزار و 354 نفر از داوطلبین ثبت نام شده دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان هستند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه