English

مدیر عامل داروسازی ثامن:

با حمایت از تولیدات داخلی، مانع ورود داروهای خارجی میشویم

مدیر عامل داروسازی ثامن گفت: از مسئولان کشور انتظار داریم با حمایت از تولیدات داخلی، مانع ورود بی رویه داروهای خارجی به کشور شوند و اراده مستحکم در اجرای فرمان معظم له داشته باشند.

 با حمایت از تولیدات داخلی، مانع ورود داروهای خارجی میشویم

به گزارش خبرگزای موج از مشهد،مدیر عامل داروسازی ثامن امروز شنبه 5 فروردین ماه در مراسم بهره برداری از برچسب اصالت محصولات داروسازی ثامن و تولید انبوه داروی «استامینوفن تزریقی» که با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری سال 96 توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: به عنوان یک عضو جامعه داروسازی کشور از مقام معظم رهبری برای نام گذاری سال 96 با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» سپاس گذاری می‌کنم، زیرا به حق حرف دل ما را ایشان بیان کردند.

ابراهیم دین محمدی افزود: مجموعه داروسازی ثامن در سال 96 لبیک به پیام رهبری را در عمل نشان خواهد داد و با تمام توان نسبت به افزایش تولید و ورود به عرصه داروهای نو ترکیب و اشتغال زایی در حوزه‌های تخصصی ورود پیدا خواهد کرد؛ همچنین از مسئولان کشور انتظار داریم با حمایت از تولیدات داخلی، مانع ورود بی رویه داروهای خارجی به کشور شوند و اراده مستحکم در اجرای فرمان معظم له داشته باشند.

وی با اشاره به تولید استامینوفن تزریقی در سال 96، اظهار کرد: استامینوفن تزریقی برای اولین بار در کشور در سال 96 بصورت انبوه وارد کشور خواهد شد که این امر مانع از واردات 10 میلیونی این دارو به داخل کشور شده و از خروج حدود 80 میلیارد تومان ارز از کشور جلوگیری خواهد کرد که گامی مهم در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

مدیر عامل داروسازی ثامن درباره برچسب اصالت کالا نیز توضیح داد: با افتتاح و بهره‌برداری از برچسب اصالت کالا توسط تولیت آستان قدس رضوی از این پس تمام محصولات شرکت با این برچسب روانه بازار خواهند شد، برچسب اصالت کالا یعنی کالا صد در صد ایرانی بوده و به نوعی کارت شناسایی کالا در اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه در سال 96 با ورود به عرصه داروهای دامی گامی دیگر در عرصه اقتصاد مقاومتی خواهیم برداشت، تصریح کرد: امیدواریم به زودی با ورود به این عرصه ضمن پاسخگویی به نیازهای دام پروری آستان قدس رضوی و کشور، سهمی بزرگی در جلوگیری از واردات این داروها به کشور داشته باشیم.

دین محمدی در پایان با اشاره به اینکه شرکت داروسازی ثامن در سال 95 به عنوان کارآفرین برتر از سوی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی شناخته شده است، گفت: در سال گذشته صادرات شرکت را از 2 کشور به 7 کشور افزایش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه