English

اقامت بیش از ۲۲ هزار گردشگر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: از 28 اسفندماه سال 95 تا روز گذشته 22 هزار و 765 نفر در اقامتگاه‌های این استان اقامت کرده‌اند.

اقامت بیش از 22 هزار گردشگر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، بهمن عسگری سوادجانی، اظهار کرد: امسال حدود 2400 تخت اقامتی در واحدهای تحت نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعم از هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌مسافرها به منظور اسکان گردشگران نوروزی در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری بهشت بوم‌گردی نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از مهم‌ترین اماکن برای اسکان در مناطق مختلف این استان محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه افزود: در این ایام یک هزار کلاس درس برای پذیرایی از مسافران آماده شد که برای 5 هزار نفر ظرفیت اقامت ایجاد کرده است.

عسگری سوادجانی با تأکید بر عمل به شعار امسال میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری (نوروز 96 خدمات متفاوت) خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ظرفیت اقامت 5 هزار نفر دیگر در کمپ‌ها و مراکز اسکان موقت ایجاد شده است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه