English

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان خبر داد:

پوشش امدادی ۱۴۲ حادثه در اصفهان توسط هلال احمر تا صبح یکشنبه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 142 حادثه تا صبح یکشنبه در استان اصفهان توسط نیروهای هلال احمر پوشش امدادی داده شده است.

پوشش امدادی 142 حادثه در اصفهان توسط هلال احمر تا صبح یکشنبه

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج اظهار داشت: با پوشش امدادی 142 حادثه تا صبح امروز (یکشنبه) به 264 مصدوم در استان امدادرسانی کردیم.

وی بیان داشت: در همین راستا 100 حادثه دیده را به مراکز درمانی منتقل کردیم و 40 نفر را سرپایی درمان کردیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به 468 حادثه دیده از آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی 96 هلال احمر استان اصفهان خبر داد و افزود: طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 از 25 اسفندماه 95 لغایت 15 فروردین ماه 96 در 42 پایگاه امدادی در سطح استان اجرا می شود.

وی افزود: در اجرای 10 روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی، 125 مورد حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

کریمی تاکید کرد: از 125 حادثه فوق، 70 مورد حادثه جاده ای، 12 مورد حادثه شهری، دو مورد حادثه برف و کولاک امدادرسانی شده و همچنین 40 مورد نیز با مراجعه به پایگاه ها خدمات حضوری دریافت کردند.

وی به اسکان 152 نفر طی این مدت در پایگاه های امداد و نجات بین شهری هلال احمر استان اصفهان اشاره کرد و افزود: همچنین 23 مورد رهاسازی مصدومین از خودرو توسط نیروهای امدادی جمعیت استان انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به سامانه 112 ندای امداد اضافه کرد: توسط سامانه تلفنی ۱۱۲، گزارش تمام حوادث در سطح استان در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC به طور متمرکز دریافت می‌شود که هموطنان و مسافرین می‌توانند در طول 24 ساعت با این سامانه برای گزارش وقوع حادثه تماس برقرار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه