English

طی ده روز گذشته

اورژانس استان مرکزی به ۴۰۰مصدوم حوادث جاده‌ای امدادرسانی کرد

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: طی ده روز اخیر، اکیپ های اورژانس استان مرکزی به 400مصدوم حوادث جاده ای امدادرسانی کرده و 300 مصدوم را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند.

اورژانس استان مرکزی به 400مصدوم حوادث جاده‌ای امدادرسانی کرد

فرزین خوشنودی در گفت و گو با خبرگزاری موج اظهار داشت: اکیپ های امدادی اورژانش استان مرکزی از روز 25 اسفندماه95 تا پنجم فروردین ماه۹۶، به 213 تصادف جاده ای اعزام شدند که در این ماموریت ها 300 مصدوم را به بیمارستان های استان منتقل کرده و 92 مصدوم را نیز در محل حادثه مورد مداوا قرار دادند.

وی افزود: طی مدت مذکور همچنین تیم های اورژانس استان به 155 مورد تصادف درون شهری اعزام شدند که در این ماموریت ها 174 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل و 37 نفر را نیز به صورت سرپایی مداوا کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: از روز 25 اسفندماه95 تا پنجم فروردین ماه۹۶، یک هزار و 800 نفر در استان مرکزی از خدمات اورژانس بهره مند شدند که 400 نفر از این تعداد، مصدومان حوادث جاده ای بودند.

خوشنودی تصریح کرد: نوروز امسال 46 پایگاه امداد پیش بیمارستانی و 16 پایگاه سلامت نوروزی در نقاط مختلف استان مرکزی زیر نظر دانشگاه های علوم پزشکی اراک، ساوه و خمین، فعال بوده و خدمات رسانی می کنند.

وی ادامه داد: همچنین 60 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در اختیار اورژانس استان مرکزی قرار دارد تا به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه