English

برادر شهید شاخص رسانه استان گلستان:

رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه های فرهنگی دشمنان قرار دارند

برادر شهید شاخص رسانه استان گلستان گفت: رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارند و باید واقعیت‌های جامعه و مشکلات را برای مردم بیان کنند.

رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه های فرهنگی دشمنان قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج، ظهر امروز شورای بسیج رسانه استان گلستان و کانون رسانه شهرستان گرگان با برادر شهید سید محمد طاهر طاهری شهید شاخص رسانه استان گلستان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسمین سید علی طاهری در این دیدار، ضمن تبریک آغاز سال 1396 اظهار داشت: امید داریم دیدار با خانواده شهدا کمک کار، قشر رسانه در استان باشد. با توجه به اینکه دو انتخابات را در سال جاری در پیش داریم این سال، سال سرنوشت‌سازی برای کشور به شمار می‌رود.

برادر شهید شاخص رسانه استان گلستان گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال در شعار سال و همچنین سخنرانی خود در مشهد مقدس جهت را برای همه اقشار مشخص کرد.

رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه های فرهنگی دشمنان قرار دارند

طاهری بیان داشت: همه ما باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بلندتر از همیشه برافشانیم و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) شویم.

وی یادآور شد: در راستای گردآوری خاطرات و آثار مرحوم آیت الله طاهری کارهای خوبی انجام شده و پیشنهاد داده بودیم که با همکاری نهادهای انقلابی، همه خاطرات مرحوم آیت الله طاهری که در مجلس خبرگان رهبری بودند گردآوری شود اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

برادر شهید شاخص رسانه استان گلستان افزود: در زمینه گردآوری خاطرات شهید طاهری اما کم کاری انجام شده و شاید درصدی از کار انجام شده اما نیاز است که دوستان و مسئولان در این زمینه ورود پیدا کنند.

طاهری گفت: رسانه‌های انقلابی باید تلاش کنند که واقعیت‌ها را به مردم بگویند و امید داریم فعالیت رسانه‌های انقلابی در مسیر ارزش‌های انقلاب و ولایت، انسجام بیشتری پیدا کند.

رسانه‌های انقلابی در خط مقدم مبارزه با توطئه های فرهنگی دشمنان قرار دارند

گفتنی است در ایام نوروز بسیج رسانه از چند خانواده شهید و مادر شهید دیدار خواهد کرد و پیش از این نیز در انتهای سال بسیجیان رسانه استان گلستان با حضور در تپه نورالشهدا گرگان و سرخنکلاته با آرمان‌های بلند شهدا تجدید پیمان کرده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه