English

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای آذربایجان ‌شرقی خبر داد:

ثبت نام بیش از ۱۰۰۰ نفر در انتخابات شورای شهر تبریز

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان‌ شرقی از ثبت نام بیش از 1000 نفر در شورای شهر تبریز خبر داد.

ثبت نام بیش از 1000 نفر در انتخابات شورای شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری موج، سلمان خدادادی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات تبریز گفت: تا این لحظه یک هزار و 100 نفر در انتخابات شورای شهر و روستا از حوزه انتخابیه تبریز ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه استقبال داوطلبان برای رقابت در عرصه پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در استان خوب بوده است، ابراز داشت: نام نویسی از داوطلبان تا پایان وقت اداری روز ششم فروردین ادامه دارد .

خدادادی از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست برای نام نویسی مدارک کامل و مورد نیاز را به همراه داشته باشند تا وقفه ای در جریان نام نویسی ایجاد نشود .

وی با بیان اینکه نامزدها کار نام نویسی را به روز آخر موکول نکنند گفت: حتما باید همه مدارک لازم شامل اصل شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت، مدرک تحصیلی، استعفانامه، عکس و کپی مدارک را همراه خود داشته باشند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آذربایجان ‌شرقی افزود: تاکنون 5 هزار و 400 نفر در استان آذربایجان ‌شرقی برای کاندیداتوری انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کرده‌ اند.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح دوشنبه 30 اسفند در سراسر کشور آغاز شده و تا روز ششم فروردین در تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور انجام می‌شود.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود .

ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در 65 فرمانداری و بخشداری آذربایجان شرقی انجام می شود.

انتخابات شوراهای اسلامی در یک هزار و 973 روستا و 62 شهر آذربایجان شرقی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه