English

کارشناس هواشناسی خبر داد؛

تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تا فردا

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا در سطح استان خبر داد.

تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر تا فردا

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در اکثر نقاط استان طی امروز و فردا، به‌صورت رگبار باران به همراه رعد و برق و برای برخی نقاط همراه با ریزش تگرگ است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امروز به تدریج این سامانه بارشی از قسمت‌های شمالی استان خارج شده و جریانات به سمت شمال متمایل شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همچنین به سبب وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای خلیج فارس طی ساعاتی از امروز و امشب مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش تند باد و در برخی نقاط همراه با ریزش تگرگ و از فردا کاهش ناپایداری جوی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: طی این مدت جهت باد جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر بر ساعت و به طور لحظه‌ای بیش از 50 کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 32 گاهی تا 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج نیز بین 60 تا 120 سانتیمتر و در هنگام وزش تند باد تا 180 سانتیمتر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه