English

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان:

خروج ۳۱۸ کپسول گاز از چادر مسافران در باغ فدک/ وقوع ۲۹ حریق و حادثه در شهر

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: حضور 24 ساعته نیروهای آتش نشان در باغ فدک مانع از بروز حوادث می شود.

خروج 318 کپسول گاز از چادر مسافران در باغ فدک/ وقوع 29 حریق و حادثه در شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، بزرگزاد با اشاره به اینکه در روز گذشته در سطح شهر، 13 حریق در شهر اصفهان اتفاق افتاده است گفت: این حریق ها ناشی از بی احتیاطی خود شهروندان بوده و ارتباطی با مسافران نداشته است.

وی همچنین تعداد حوادث رخ داده در شهر را 16 مورد اعلام کرد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد سفر با اشاره به اینکه ممکن است در سطح شهر اتفاقات خاصی روی دهد اضافه کرد: با توجه به این مسئله 11 عدد از خودروهای اطفاء حریق سازمان آتش نشانی را در نقاطی از شهر مستقر کرده ایم تا در صورت نیاز به امداد، زودتر به مکان حادثه برسیم، همچنین 26 نفر از نیروهای امداد رسان در این خودرو ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه شب گذشته تعداد هزار و 183 چادر خواب در باغ فدک حضور داشتند، اضافه کرد: ماموران آتش نشانی  موارد ایمنی را به مسافران در باغ فدک گوشزد می کنند.

بزرگزاد اضافه کرد: شب گذشته تعداد 318 کپسول گاز از چادرهای مسافران خارج شده است که در غیر این صورت ممکن بود چادرها دچار آتش سوزی و یا مسافران دچار خفگی شوند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه حضور 24 ساعته نیروهای امداد رسان آتش نشانی مانع از بروز حوادث ناگوار شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد سفر همچنین با اشاره به اینکه کوه صفه هم مورد توجه ویژه ای است گفت: خوشبختانه در این مکان به جز یک مورد، حادثه دیگری رخ نداد، که همان یک مورد هم به سرعت رفع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه