English

فرماندار کنگاور:

تاکنون ۱۴ هزار گردشگر نوروزی وارد کنگاور شده‌اند

فرماندار شهرستان کنگاور گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون ۱۴ هزار گردشگر و مسافر نوروزی وارد این شهرستان تاریخی شده‌اند.

تاکنون ۱۴ هزار گردشگر نوروزی وارد کنگاور شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، ایزدی، فرماندار شهرستان کنگاور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امسال از قبل از ایام نوروز سه جلسه ستاد خدمات سفر در فرمانداری تشکیل شد و با همکاری همه دستگاه های اجرایی مقدمات استقبال و پذیرایی از مسافرین نوروزی فراهم شد.

وی ادامه داد: مجموعه آموزش و پرورش و شهرداری کنگاور امکانات مناسبی برای اسکان گردشگران فراهم کردند.

فرماندار کنگاور گفت: همچنین اداره اوقاف این شهرستان نیز اقدامات خوبی در سطح امامزاده ها و بقاع متبرکه کنگاور ایجاد کرده اند.

ایزدی تصریح کرد: خوشبختانه امسال در پایگاه میراث فرهنگی معبد آناهیتا اقدامات بسیار خوبی به منظور طراحی، ساخت و اجرای مسیر تردد گردشگران در داخل معبد انجام شد که این مهم در رضایتمندی گردشگران بازدید کننده از این معبد بسیار اثربخش بوده است.

وی که خود به عنوان راهنمای گردشگران در معبد آناهیتا حضور دارد، گفت: در سالهای گذشته چون مسیر مشخصب برای تردد گردشگران در معبد وجود نداشت اغلب گردشگران با نارضایتی معبد را ترک می کردند.

وی خاطرنشان کرد: امسال همچنین در محوطه معبد سیاه چادر عشایری، سفره هفت سین نوروزی و غرفه های صنایع دستی را دایر کردیم که میزان رضایتمندی گردشگران را بسیار افزایش داده است.

فرماندار شهرستان کنگاور گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۶ تا امروز جمعه چهارم فروردین مجموعاً ۱۴ هزار گردشگر وارد این شهرستان تاریخی شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه